tikinti
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

tikinti
نویسنده : تاریخ : 2 / 8 / 1392

Autoclave Aerated Concrete یک محصول بتنی با تکنولوژی پیشرفته است که در دهه آغازین قرن بیستم در سوئد ابداع گردید.
در سال ۱۹۲۰ میلادی دکتر اکسل اریکسون، استاد یار تکنولوژی ساختمان در انستیتو رویال تکنولوژی استکهلم، برای نخستین بار بتن گاز دار (Gas Concrete) را ساخت. او مشاهده کرد که مخلوط آهک و سیلیس به همراه پودر سیمان و پودر آلومینیوم ماده‌ای بتنی ایجاد می‌کند که متخلخل و بسیار سبک می‌باشد.
اما این محصول مقاومت بسیاری نداشت. وی پس از آزمایش‌ها متعدد دریافت که اگر عمل آوری این مواد در حرارت و فشار زیاد انجام شود، یک محصول بتنی متخلخل با مقاومت بالا به دست می‌آید که به علت وجود حباب‌های گاز در آن، یک عایق خوب نیز محسوب می‌شود. این محصول پس از تغییراتی در فرمولاسیون Autoclaved Aerated Concrete و به اختصار AAC نام گرفت.

وزن مخصوص بلوک های AAC حدود 500 تا 650 کیلوگرم بر متر مکعب هستش.
خلاصه مشخصات فنی بلوک AAC:
1- سبکی وزن(سبک سازی ساختمان و کاهش وزن سازه+صرفه جویی در حمل و نقل)
2-عایق حرارت
3- عایق رطوبت
4- عایق صوت
5- مقاوم در برابر آتش
6- با دوام و مقاوم در طول زمان
7- اتصال صحیح و آسان
8- اجرای آسان تاسیسات(به راحتی میتوان آنرا اره نموده و یا میخ در آن کوبیده شود و یا جای پریز یا کانال عبور سیم برق و لوله آن در آن بوجود آورد.)
9- ابعاد مناسب برای سهولت و سرعت اجرا
10- حمل و نقل آسان
11- سازگار با محیط زیست
12- استفاده از چسب مخصوص به جای ملات
13- بی نیاز به گچ و خاک


+ نوشته شده در  جمعه 22 دی1391ساعت 5:47 PM  توسط  مهندس فخرالدین قهرمانی   |  آرشیو نظرات

شاید بارها برای شما هم پیش آمده که طبقه همکف درست است یا طبقه اول. جواب این سوال را از کتابی به اسم Basic English Usage /Oxford پیدا کرده ام. جالب است بدانید که این نام ها هر دو درست هستند ولی در دو سیستم انگلیسی و آمریکایی تفاوت دارند. انگلیسی ها به اولین طبقه، طبقه همکف می گویند و دومین طبقه را طبقه اول می نامند. ولی آمریکایی ها اولین طبقه را طبقه اول می گویند. مثلاً اگر یک استاد دانشگاه در انگلستان دکترا گرفته باشد اصرار دارد بر طبقه همکف، و استادی که در آمریکا درس خوانده است به طبقه اول اصرار دارد. پس بی خودی با هم بحث و مجادله نکنید. 

+ نوشته شده در  شنبه 9 دی1391ساعت 2:49 PM  توسط  مهندس فخرالدین قهرمانی   |  آرشیو نظرات

Download Ginger's Proofreading Software – No More Grammar & Spelling Mistakes
Just like a human reviewer, Ginger Proofreader corrects spelling and grammar mistakes based on the context of complete sentences by comparing each sentence to billions of similar sentences from the web.

یک نرم افزار عالی که به صورت آنلاین متن ما رو چک و اصلاح می کنه. لنگه نداره. اول برید به سایت اصلی:
http://www.gingersoftware.com/
بعد روی Get ginger کلیک کنید تا یک آیکن دانلود بشه روی کامپیوترتان. بعد با کلیک روی آن این نرم افزار به صورت انلاین نصب می شه. بعد از نصب کافیه متن رو بدین بهش و دکمه Ginger it! رو کلیک کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 دی1391ساعت 4:6 PM  توسط  مهندس فخرالدین قهرمانی   |  آرشیو نظرات

امروز قبل از ظهر ساعت ۱۰:۰۸ دقیقه زلزله ای به قدرت ۴.۸ ریشتر به مرکز خوی رخ داد و باعث لرزیدن مرند نیز شد. اکنون مرند مابین دو زلزله قره داغ و خوی گیر کرده است و احتمال رقصیدن مجدد مرند وجود دارد.همچنین این زمین لرزه ها باعث تکان قیمت زمین هم شده اند و شاهد افزایش گرانی روز به روز زمین در این شهر هستیم.

همچنین سایت معتبر http://www.world-earthquakes.com برای ۴۸ ساعت آینده احتمال وقوع زلزله شدید را در ایران پیش بینی کرده است.

IRAN 3.0518237908 % High seismic activity may occur for the next 48 hours





.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.